Börjar att blogga!

Nu hade jag tänkt, efter många om och men att börja blogga :) Här i min blogg kommer ni att kunna följa min resa till att bli en utbildad makeup artist, kommer att skriva mest om "Smink, frisyr och mode", som ni kanske ser. I min blogg kommer ni att kunna läsa om dagens make-up, tips och idéer som så småningom kommer att dyka upp i min blogg nästan varje dag! Tanken bakom det hela är att ge inspiration och väcka intresse för make-up i alla dess former och för att sedan kunna sprida min kunskap och lära ut det jag har lärt mig, under mina 1,5 år som jag redan har gått och som jag kommer att lära mig under mina 1,5 år som jag har kvar i skolan. Ibland dyker det även upp inlägg om mig och min vardag, självklart också om min underbara pojkvän Fredrik, som är det viktigaste i mitt liv!

Vill bara börja med att tacka http://lovisaholmstrom.blogg.se/ för den grymt fina headern och designen. Vill ni också ha en gratis header och design? Gå in och kolla brudens blogg isåfall! =) Annars lär ni gå miste om något, för tjejen är grym! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0