Godmorgon!

Sitter och funderar på vad jag ska göra resten av dagen, har sovit fram tills nu för att jag hade feber innan men nu har den lagt sig lite. Typiskt att man ska få feber en dag som denna, skulle haft med mig en asiatisk modell till skolan för att vi ska lära oss att sminka efter alla typer av ögonform. Idag skulle det också ha varit min första jobbdag på Concilia, det suger verkligen att vara sjuk.

Sitter iallafall och kollar runt lite vad jag spendera min första löning på nästa månad, finns så mycket som jag vill köpa på en och samma gång. Funderar på att börja beställa hem lite smink och penslar ifrån http://www.makeupfabriken.se/, sminket som vi använder i skolan och som jag behöver tills jag har gått ut 3:an näst nästa år! :)  

Sitter också och funderar på vad man ska köpa för typ av jacka, funderar på päls men kan inte riktigt bestämma mig. Jag lovar verkligen att försöka hålla igång med bloggningen, bilder på mig, tips osv. kommer att komma upp så småningom, kommer bara att ha denna headern och designen nu i början av mitt bloggande och sen kommer jag att byta! :)

Nej, nu ska jag gå och ta en kopp te och försöka att bli lite bättre.

HISS eller DISS?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0